Anunț demarare achiziție directă - Ortokinetic

Anunț demarare achiziție directă


ERATĂ – Anunț de achiziție directă Clinica Ortokinetic SRL (PDF)

ANUNȚ DEMARARE ACHIZIȚIE DIRECTĂ

1. Contextul achiziției
CLINICA ORTOKINETIC SRL DIRECTĂ în cadrul ., (CUI 35992149 )anunță demararea procedurii de ACHIZIȚIE DIRECTĂ în cadrul Adoptarea tehnologiilor digitale în cadrul societăţii CLINICA ORTOKINETIC SRL, Contract de finanţare Nr.ordine 4494.1/i3/c9 proiect finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență, Apel DIGITALIZAREA IMM-URILOR – GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE SĂ SPRIJINE IMM-URILE ÎN ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE, Pilonul III. CREȘTERE INTELIGENTĂ, SUSTENABILĂ ȘI FAVORABILĂ INCLUZIUNII, INCLUSIV COEZIUNE ECONOMICĂ, LOCURI DE MUNCĂ, PRODUCTIVITATE, COMPETITIVITATE, CERCETARE, DEZVOLTARE ȘI INOVARE, PRECUM ȘI O PIAȚĂ INTERNĂ FUNCȚIONALĂ, CU ÎNTREPRINDERI MICI ȘI MIJLOCII (IMM-URI) PUTERNICE, Componenta C9. SUPORT PENTRU SECTORUL PRIVAT, CERCETARE, DEZVOLTARE ȘI INOVARE, Investiția I3. SCHEME DE AJUTOR PENTRU SECTORUL PRIVAT, după cum urmează:

2. Tip contract: Contract de furnizare de produse

3. Obiectul contractului de achiziție:
Lot 1: cheltuieli aferente realizării rețelei LAN/WiFi :ERP
Lot 2: cheltuieli aferente realizării rețelei LAN/WiFi: Website

4. Specificaţii tehnice minime

Lot 1:

  • Software ERP x implementare în 4 clinici, locații fizice
    Specificații: Implementare soluție integrata pentru managementul activităților operațional-medical aferente unei unități medicale multientitate: Asigurarea/inregistrarea informatiilor si emiterea documentelor medicale; Calculatii automate comisionare medici colaboratori; Emitere automata BF si Factura, dupa caz;
    Posibilitate de consultare istoric pacienti:Instiintari automate prin SMS/email a pacientilor privind programarile siconfirmarea acestora; Modul specific pentru relatia cu CASA DE ASIGURARI DE SĂNĂTATE (validare, semnare, raportare, etc); CASE judetene multiple; Posibilitatea gestionarii abonamentelor, voucherelor si a reducerilor acordate; Posibilitate adaugare informatii despre pacient, atat inainte de momentul efectuarii programarii cat si ulterior; Posibilitatea marcarii si extragerii informatiilor coroborate intre pacienti si medici trimitatori; Generarea de centralizatoare de management (de ex: statistici pe anumite specialitati/ investigatii/perioade de timp/valori/etc); Populare automata info BT emise din interioriul entitatatii/grupului de entitati.

Lot 2:

  • Website x 1
    Specificații: Homepage( concept adaptat afacerii, design unic 100%, implementare în tema personalizată, meniu cu dropdown pe două niveluri, slideshow, footer standard cu diverse linkuri, contact și copyrights), pagină de prezentare a specialității clinice (concept și design adaptat afacerii + implementare în tema personalizată, prezenarea în aceeași pagina a specialităților + pagina de detaliu pentru specialitatea, integrare medici și elemente de call to action), secțiuni tratamente (concept și design adaptat afacerii + implemenare în tema personalizată, pagina generală, prezentare tratamente + pagina detaliu), secțiune info pacienți (listare informații grupate pe categorii + pagina prezenare articol, sidebar standard navigare pe categorii), design pagina conținut text/ prezenare standard (utilizabilă pentru texte simple sau diverse prezentări realizare cu builderul site-ului), design pagina de contact cu detalii pentru fiecare locație (date de contact și harta, formular de contact, prezentare specialități locale, galerie foto, medici și tarife).

Valoarea totala a achizitiei: 153.025,21 lei fara TVA
Lot 1: 126.134,45 lei fara TVA
Lot 2: 26.890,76 lei fara TVA

6. Durata estimată a contractului de achiziție: 3 luni.

7. Procedura de achiziție: Achiziție directă conform prevederilor – ÎNDRUMAR METODOLOGIC pentru
beneficiarii privați aplicabil în derularea procedurilor de achiziție pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuție de lucrări finanțate din fondurile externe nerambursabile și rambursabile aferente Mecanismului de Redresare și Reziliență; – ORDINUL Ministrului investițiilor și proiectelor europene nr. 372 din 8 februarie 2024 (MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 159/27.II.2024) privind aprobarea modalității de derulare a procedurii de achiziție pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuție de lucrări finanțate din fondurile externe nerambursabile și rambursabile aferente Mecanismului de redresare și reziliență, alocate prin Planul național de redresare și reziliență, aplicabilă beneficiarilor privați care nu au obligația respectării prevederilor legale aplicabile în domeniul achizițiilor publice, precum și a listei utilizate pentru verificarea achizițiilor derulate de aceștia.

8. Criteriul de selecție a ofertei: PRETUL CEL MAI SCAZUT

9. Condiții de plată: plata se va efectua, prin mecanismul Cererilor de transfer, termen de plată estimat – maxim 30 zile lucratoare de la momentul comunicării facturii/facturilor în atenția beneficiarului, cu conditia virarii sumelor de către autoritatea contractantă prin partenerul bancar agreat in contul beneficiarului

10. Termenul de depunere al ofertelor: 14.06.2025, ora 14.00

11. Modalitatea de depunere a ofertelor: personal sau prin poștă/curierat rapid ( cu confirmare de primire) la punctul de lucru al CLINICA ORTOKINETIC SRL., Şos. Pipera-Tunari,nr.58, Judet Ilfov, Oras Volunari (L – V intre orele 08:00-17:00)

12. Respectarea prinicpiului DNSH
Pentru respectarea principiului DNSH – „Do No Significant Harm“ echipamentul hardware TIC trebuie să
respecte prevederile HG nr. 55/2011 privind stabilirea cerințelor în materie de proiectare ecologică aplicabile produselor cu impact energetic, respectiv să conțină marcajul de conformitate CE și prevederile Directivei nr. 2011/65/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 8 iunie 2011 privind restricțiile de utilizare a anumitor substanțe periculoase în echipamentele electrice și electronice (RoHS) iar ofertanţii se asigură de respectarea principiului DNSH pentru produsele/ serviciile/lucrările pe care le vor furniza/presta/executa.

13. Respectarea obligației privind beneficiarul real
Se va solicita şi colecta datele privind beneficiarul real al ofertantului câştigător, respectiv cel puţin numele, prenumele şi data naşterii, anterior semnării contractului de achiziţie, în conformitate cu prevederile art. 22 alin. (2) lit. d) din Regulamentul (UE) 2021/241

14. Ofertele depuse vor avea atașate:

  • Certificat constatator emis de Registrul Comerțului (nu mai vechi de 30 zile înainte de data transmiterii ofertei)
  • Certificat emis de ONRC privind furnizarea de informații privind beneficiarii reali (nu mai vechi de 30 zile înainte de data transmiterii ofertei)
  • Declarația privind respectarea principiului DNSH (model Anexa 1).

Data: 11.06.2025
CLINICA ORTOKINETIC SRL.
Administrator
RASCU MIHAI-CIPRIAN

Anunț achiziție si Anexa 1(PDF)

ERATĂ – Anunț de achiziție directă Clinica Ortokinetic SRL (PDF)


CONTACTEAZĂ-NE!

Echipa noastră vă stă la dispoziție
pentru orice întrebare!

Clinica Pipera-Tunari 58

021.9694 Tasta 1

Clinica Timpuri Noi

021.9694 Tasta 2

Clinica Dorobanți Bitolia 14

021.9694 Tasta 3

Clinica Băneasa

021.9694 Tasta 4

Clinica Giurgiu

021.9694 Tasta 5